INTEGRASJON TIL E-CONOMIC REGNSKAPSPROGRAM

Få en skreddersydd integrasjon mellom e-conomic og virksomhetens systemer.

Med en skreddersydd integrasjon til e-conomic kan du optimalisere virksomhetens prosesser og kvitte deg med tidkrevende manuelle prosesser. Vi kan tilpasse integrasjonen spesifikt til ditt behov. Dette sikrer at integrasjonen sparer deg for så mye tid som overhodet mulig.

Vi bygger integrasjonen så fleksibel og fremtidssikret at du kontinuerlig kan få utvidet den når det oppstår nye behov i virksomheten. Hvis du en dag ønsker å flytte vekk fra e-conomic, vil vi også kunne skifte ut bare e-conomic-delen av integrasjonen. Dette sikrer at du ikke må betale for å bygge hele integrasjonen forfra, men kun den delen som vedrører systemet du skifter ut.

Vi har flere tusen timers erfaring med utvikling av integrasjoner og kan derfor gi deg gode råd gjennom hele integrasjonsprosessen.

Med en skreddersydd integrasjon til e-conomic fra Pairy Enterprise får du:

Checkmark

Ekspertise og sparring

Gjennom hele prosessen tilbyr vi vår ekspertise og sparring omkring virksomhetens digitale prosesser.

Checkmark

Prosjektleder og integrasjonsekspert

Dere får tilknyttet en fast prosjektleder og integrasjonsekspert som kan gi råd omkring deres behov.

Checkmark

Fleksibel plattform

Vi kan skreddersy plattformen til alle virksomhetens behov, også i fremtiden.

Checkmark

Automatiske prosesser

Mulighet for å erstatte manuell inntasting med optimaliserte automatiske prosesser.

Checkmark

Tilpasset deres arbeidsflyt

Vi tilpasser integrasjonen slik at den passer for akkurat deres arbeidsflyt.

Checkmark

Fremtidssikret integrasjon

Integrasjonen blir fremtidssikret, slik at dere kontinuerlig kan utvide etter behov.

Mandag – Torsdag kl. 10:00-16:00
Fredag kl. 10:00-15:30

Dronning Olgas Vej 41
2000 Frederiksberg


Sådan er den typiske proces

01
Dialog
Dialog

Du kontakter oss og beskriver ønsket om integrasjon

Du kontakter oss om systemene du ønsker skal integreres og de overordnede tankene bak integrasjonen. På bakgrunn av dette utarbeider vi en agenda for et kommende møte, hvor integrasjonsbehovene deres gjennomgås i dybden.

Etter møtet har vi en klar forståelse av nøyaktig hvordan løsningen deres skal fungere.

02
Tilbud
Tilbud

På bakgrunn av møtet utarbeider vi et spesifikt tilbud på integrasjonsløsningen. Dette tilbudet vil beskrive prosjektets innhold og fasene prosjektet inneholder.

Tilbudet beskriver også hvordan integrasjonsløsningen vil bli satt opp. På den måten er alle rundt bordet enige om hvilke data som skal synkroniseres og når. Dermed er dere sikre på at dere får en løsning som er akkurat slik dere har beskrevet den.

03
Utvikling & testing
Utvikling & testing

Utviklingsarbeidet starter
Utviklingsarbeidet med integrasjonen starter. Prosjektlederen vår vil holde dere løpende oppdatert om prosessen og svare på eventuelle spørsmål dere måtte ha i den forbindelse.

De første testene kjøres i lukket miljø
I løpet av utviklingsperioden vil vi løpende kjøre tester i et lukket miljø. Dette sikrer at vi kan kjøre tester på de ønskede systemene uten at reell data benyttes eller påvirkes. Først når vi har kjørt hundrevis av tester i dette miljøet, begynner vi å planlegge neste fase, i samarbeid med dere.

De første testene kjøres i samarbeid med dere

I samarbeid med dere planlegges de første testene med reelle data. Hvis det for eksempel er snakk om en ordreintegrasjon, vil vi i samarbeid med dere velge ut 1-2 ordre som skal overføres. Vi kjører disse gjennom integrasjonen, og dere bekrefter at alt er som det skal være på begge sider av flyten.
Denne tilnærmingen gjentas til begge parter er klar til at integrasjonen kjøres live.

04
Integrasjonen går live
Integrasjonen går live

Etter godkjennelse kjøres integrasjonen live
Med deres godkjennelse går integrasjonen live. Vi setter integrasjonen i produksjon og de ønskede workflows utføres i det avtalte tidsintervallet.

05
Automatisk overvåking
Automatisk overvåking

Automatisk overvåking av om integrasjonen kjører
Vi overvåker automatisk om integrasjonen kjører i avtalte intervaller. Dersom den mot forventning skulle gå i stå eller det oppstår andre problemer, vil vi kunne reagere med det samme, slik at dere ikke behøver å kaste bort tid på å oppdage problemet selv og så kontakte oss.

Vil du vite mer om Pairy Enterprise og hva vår integrasjon er i stand til? Kontakt oss

Om e-conomic

Visma e-conomic er et regnskapsprogram som vokser med virksomhetens behov. Regnskapsprogrammet har en lang rekke funksjoner som gjør at det kan skaleres med virksomheten.

Med integrasjonen til e-conomic fra Pairy Enterprise vil vi kontinuerlig kunne utvide integrasjonen slik at du aldri blir låst fast i et gammelt behov. Vi kan integrere med alle deler av e-conomic, slik at du kan sette det meste av datasynkroniseringen på autopilot og konsentrere deg om å utvikle virksomheten.

Vil du vite mer om hvilke muligheter det er for integrasjon til e-conomic? Kontakt oss.