Dynamics 365 Business Central

Skreddersydd integrasjon, som er fremtidssikret og fleksibel

Plattformen vår er utviklet gjennom mer enn 1000 timers utviklingsarbeid og er bygget så fleksibelt at du når som helst kan få bygget ut integrasjonen slik at den matcher akkurat dine behov.Hvis du en dag får behov for å koble et nytt system til oppsettet ditt, holder det å bygge integrasjonen til det ene systemet. Du slipper dermed å måtte bygge alle integrasjoner forfra for at de skal passe til det nye systemet.
Hvis du har behov for å utvide funksjonaliteten i en eksisterende integrasjon, er dette også mulig uten å måtte starte helt forfra. Kort sagt har vi bygget plattformen så fleksibelt at du som kunde kan fokusere på å sette mest mulig av virksomheten på autopilot.

Med en skreddersydd integrasjon til Microsoft Dynamics 365 Business Central fra Pairy Enterprise får du:

Checkmark

Ekspertkunnskap og sparring

Gjennom hele prosessen tilbyr vi ekspertkunnskap og sparring rundt virksomhetens digitale prosesser.

Checkmark

Prosjektleder og integrasjonsekspert

Du får tilknyttet en fast prosjektleder og integrasjonsekspert som kan gi råd om aktuelle alternativer.

Checkmark

Fleksibel plattform

Vi kan skreddersy plattformen for alle virksomhetens behov, også i fremtiden.

Checkmark

Automatiske prosesser

Mulighet for å erstatte manuell inntasting med optimaliserte automatiske prosesser.

Checkmark

Tilpasset akkurat deres arbeidsflyt

Vi tilpasser integrasjonen slik at den passer for akkurat deres arbeidsflyt.

Checkmark

Fremtidssikret integrasjon

Integrasjonen blir fremtidssikret, slik at dere kontinuerlig kan utvide etter behov.

Mandag – Torsdag kl. 10:00-16:00
Fredag kl. 10:00-15:30

Dronning Olgas Vej 41
2000 Frederiksberg


    Sådan er den typiske proces

    01
    Dialog
    Dialog

    Du kontakter oss og beskriver ønsket om integrasjon

    Du kontakter oss om systemene du ønsker skal integreres og de overordnede tankene bak integrasjonen. På bakgrunn av dette utarbeider vi en agenda for et kommende møte, hvor integrasjonsbehovene deres gjennomgås i dybden.

    Etter møtet har vi en klar forståelse av nøyaktig hvordan løsningen deres skal fungere.

    02
    Tilbud
    Tilbud

    På bakgrunn av møtet utarbeider vi et spesifikt tilbud på integrasjonsløsningen. Dette tilbudet vil beskrive prosjektets innhold og fasene prosjektet inneholder.

    Tilbudet beskriver også hvordan integrasjonsløsningen vil bli satt opp. På den måten er alle rundt bordet enige om hvilke data som skal synkroniseres og når. Dermed er dere sikre på at dere får en løsning som er akkurat slik dere har beskrevet den.

    03
    Utvikling & testing
    Utvikling & testing

    Utviklingsarbeidet starter
    Utviklingsarbeidet med integrasjonen starter. Prosjektlederen vår vil holde dere løpende oppdatert om prosessen og svare på eventuelle spørsmål dere måtte ha i den forbindelse.

    De første testene kjøres i lukket miljø
    I løpet av utviklingsperioden vil vi løpende kjøre tester i et lukket miljø. Dette sikrer at vi kan kjøre tester på de ønskede systemene uten at reell data benyttes eller påvirkes. Først når vi har kjørt hundrevis av tester i dette miljøet, begynner vi å planlegge neste fase, i samarbeid med dere.

    De første testene kjøres i samarbeid med dere

    I samarbeid med dere planlegges de første testene med reelle data. Hvis det for eksempel er snakk om en ordreintegrasjon, vil vi i samarbeid med dere velge ut 1-2 ordre som skal overføres. Vi kjører disse gjennom integrasjonen, og dere bekrefter at alt er som det skal være på begge sider av flyten.
    Denne tilnærmingen gjentas til begge parter er klar til at integrasjonen kjøres live.

    04
    Integrasjonen går live
    Integrasjonen går live

    Etter godkjennelse kjøres integrasjonen live
    Med deres godkjennelse går integrasjonen live. Vi setter integrasjonen i produksjon og de ønskede workflows utføres i det avtalte tidsintervallet.

    05
    Automatisk overvåking
    Automatisk overvåking

    Automatisk overvåking av om integrasjonen kjører
    Vi overvåker automatisk om integrasjonen kjører i avtalte intervaller. Dersom den mot forventning skulle gå i stå eller det oppstår andre problemer, vil vi kunne reagere med det samme, slik at dere ikke behøver å kaste bort tid på å oppdage problemet selv og så kontakte oss.

    Vil du vite mer om Pairy Enterprise og hva vår integrasjon er i stand til? Kontakt oss

    Microsoft Dynamics 365 Business Central

    Navision har vært på en lang reise. Fra å være et av de første brukervennlige regnskapsprogrammene, er det nå snakk om et komplett ERP-system med håndtering av virksomhetens forretningskritiske arbeidsganger. Det nyeste tiltaket er Microsoft Dynamics 365 Business Central, som bringer programvaren til neste nivå.

    Med Microsoft Dynamics 365 Business Central er du nå sikret økonomistyring, kundehåndtering, større innsikt i kritiske KPI-er og enda tettere integrasjon til Office. Alt sammen i skyen, og med enda større fokus på lagerstyring og kontroll.

    Med en skreddersydd integrasjon til Microsoft Dynamics 365 Business Central får du dermed muligheten til å knytte forretningsgangene sammen med andre kritiske systemer som brukes i organisasjonen.

    Siden Business Central er født i skyen, vil en integrasjon mellom Business Central og dine andre systemer som regel være billigere enn om det var snakk om Navision eller C5.